Toimitusehdot

Casatieva.fi verkkokaupan toimitusehdot

Casa Tieva Oy Y-tunnus 2702122-3 myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Yritysasiakkaat voivat lisäksi pyytää laskutusoikeutta.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 50 euroa, emme veloita toimitus- ja postiennakkokuluja.
Toimituskulut sisältävät eri toimitustapojen lähetys- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina ja kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella (jonka saat sähköpostiisi, kun tilaus on lähetetty).

• Matkahuolto 6,90 €

• Nouto postista 7,90 €

Toimitukset

Ennen kello 15.30 tulleet tilaukset toimitetaan matkahuoltoon tai postiin samana arkipäivänä, kun tuotteet löytyvät heti varastosta. Tilauksia lähetetään jokaisena arkipäivänä. Tilaustuotteissa joissa on pidempi toimitusaika on nähtävissä aina tuotteen tuotesivulla.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta tai muuttamaan niiden toimitusajan mahdollisimman nopeasti. Jos tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian sähköpostitse tilauksen tultua. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.

Tuotteen palautusoikeus

Vaihto- ja palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus*. Ilmainen palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaika lasketaan paketin noutamisesta matkahuollosta tai postista eli palautus on tehtävä viimeistään 14 päivän sisällä paketin noutamisesta.

* Ei koske kaikkia tuotteita, kuten esim. mittatilaustuotteita (omilla mitoilla teetetyt / tilatut tuotteet), eikä tilaushuonekaluja, jotka tilataan erikseen asiakkaalle suoraan valmistajalta.
Ilmoita aina ensin sähköpostilla, kun olet palauttamassa tuotteet. Näin tiedämme odottaa palautusta.

Pakkaa palautus ja liitä mukaan pakettiin seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi tai tilausnumerosi
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

Asiakaspalautus toimii seuraavasti:
Kirjoitat paketin/kirjekuoren päälle:

”Asiakaspalautus”
Casa Tieva Oy
Aholantie 1
21290 Rusko

• Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua siitä kun lähetys on noudettu ja palautusaika on mennyt umpeen.
Emme palauta:
• KLARNA-LASKUN (7 €) laskutuslisää, jonka Klarna perii laskun myöntämisestä
• JOUSTORAHAN (5 €) laskutuslisää

Haluaisimme kuulla palautuksen syyn, jotta pystymme kehittämään toimintaamme.

Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tekemäsi tilauksen laita meille pikaisesti sähköpostia, tekstiviesti tai soita (0442395495).
• Kerro viestissä tilausnumerosi ja poistamme tilauksen välittömästi järjestelmästä ja emme lähetä tuotteita.
• HUOM! Jos tilaus on jo ehditty lähettää sinulle, paketti on noudettavaja palautettava normaalisti asiakaspalautuksena. Mikäli paketin jättää hakematta ja postin tai matkahuollon täytyy lähettää lunastamaton paketti takaisin, syntyy ylimääräisiä kustannuksia. Pidätämme oikeuden laskuttaa kulut tilaajalta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai vioittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@casatieva.fi tai soittaa 044 239 5495.
Jos paketti on vioittunut postin kuljetuksessa, on tuotteesta myös tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut tai mennyt rikki ole heti yhteydessä sähköpostitse info@casatieva.fi niin voimme sopia jatkotoimenpiteistä.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).